29 Haziran 2009 Pazartesi

Araba

Tatile gittim geldim.. :) Bir ara tatil ile ilgili yazmak istediklerim var..
Amaaa önceee ...
Tatil dönüşü arabamızın başına çeşitli şeyler geldi.
Önce çekildi. Arabaların çekilme pattern ı nedir merak ediyorum. Park yasağı bulunan bir yere arabanızı park ettiğinizde, bu arabanın çekilme ihtimali yüzde kaçtır ? Tabii biz risk aldık ve riski de kabullenmek durumunda kaldık.. Hatamı kabul ediyorum. ;) Ama insan sormadan edemiyor. Neden bazı günler arabalar çekilir de bazı günler çekilmez?
Arabanın çekildiği yeri bulup arabayı almak istediğimizde, arabanın muayenesinin de geciktiğini öğrendim. ! Burada da uygulanmayan bir başka kural lehimize işledi ve arabayı parktan almamıza izin verdiler. Park yeri seçimi ve muayene konusunda ne kadar sorumlu olduğum gözden kaçmamıştır heralde !

Bununla bitse iyi..

Muayene öncesi internetten ceza olup olmadığını kontrol ettik. Veee 2 sene öncesinden ödenmemiş bir hız cezası ile karşılaştık. Faizi ile birlikte cezanın miktarı oldukça fazlaydı.

Bitti mi bitmedi !

Bir arabanın başına başka ne gelebilir. Kaza!
Akşamında arabaya arkadan çarptılar. Görünürde bir hasar yoktu ama sonra anlaşıldı ki küçük birşey ama yine de servise gitmesi gerekiyor.
Bazen herşey üstüste gelir ya, tüm bunlar bir günde gerçekleşti.
Cana geleceğine mala gelsin diyelim.
Pin It

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun..sinir bir durum..

    YanıtlaSil
  2. Tatil ile ilgili yazmak istediğin şeyleri merakla bekliyorum, İTALYA nasıl bir yer eda'ca?

    YanıtlaSil