2 Haziran 2009 Salı

Bir yaz akşamı ...

Pazar günü akşam, saat 8 civarında yürüyüş yapmak için dışarı çıktık. Dışarısı çok güzeldi. Hava henüz tam kararmamıştı. Evimizin çevresinde küçük parklar var. Ankara'da pek de rastlanan bir durum değil ne yazıkki. Biz de bu yürüyüşümüzde iki küçük parkın içinden geçtik. Parklardan ilki biraz beton ağırlıklı bir parktı. Parklar neden betonla kaplanır anlayamıyorum. İkinci parkımız yemyeşildi, içinde küçük bir çocuk parkı vardı ve çevresinde yüksek binalar da olmadığı için küçük ama ferahtı. İşte park dediğin böyle olur.

Parkın yakınında bir site vardı. Sitenin yanından geçerken, evlerden birinin dışarıya bakan bahçesinin köşesinde bir kayısı ağacına rastladık. Ev satılıktı ve kimsecikler yoktu. Biz de gözhakkı diye bir tane çağla aldık. ;) Çağla diyorum ama büyümüş ama henüz kayısı olmamış çağla bu. Hala yeşil. Tadı da çoook ekşi ama güzel. O sırada bu ev bizim olsa diye hayal ettik .. :)

Tam da bu mevsimde çook güzel kokan iğde ağaçlarının yanından geçtik. Açıkçası ben iğde ağaçlarını ıhlamur ile karıştırıyorum. Bugün fotoğraflarına da bakınca güzel kokunun iğde ağaçlarından geldiğine emin olabildim.. Vee itiraf ediyorum bir kaç minik dal koparıp eve götürdüm..
Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder