28 Eylül 2009 Pazartesi

Z A M A N

Zamanı durdurmak istiyorum. Herkes herşey sussun ve dursun.

Bu duygumun nedeni yetişememek. Hayata yetişemediğimi düşünüyorum. Çocukken zaman uzun gelir ya. Tadını çıkara çıkara, pişmanlık duymadan, keşkeler olmadan yaşar gidersin her anını. Şimdi ise yapmam gerekenler, yapamadıklarım, yapacaklarım listeleri uzayıp gidiyor. Bu listelerse şu anı unutmama neden oluyor..

Kocaman bir ne yapsam listem var. Öncelikler var.. Kararsızlıklar var. Neyi ne zaman ve nasıl yapacağımı bir türlü sıraya koyamıyorum. Onu ekliyorum bunu çıkarıyorum olmuyor..
Sanırım bir dönüm noktasından geçiyorum..

Bir yandan da biliyorum ki evdeki hesap hiç birşeye uymuyor.. Hesap kitap yapma desen.. E ama ben böyleyim... Tabi hesap yapmayan bir yanım da var..

Biraz da o tarafı dinleyeyim bakayım ne diyor..
Pin It

1 yorum:

  1. Cidden can sıkıntısı..
    Zamanı daraltmak ve zamanı genişletmek bizim yapabileceğimiz birşey. Bununla ilgili bir uygulama vardı, notlarıma bakıp yazıcam.

    YanıtlaSil