23 Ekim 2009 Cuma

DOMUZ ve GRİP

Bu yılki mevsimsel gribin adı domuz gribi oldu.
Herkes panikte, yahu koskoca Ankara gibi yerde sen panik olursan ücra yerlerde yaşayan insanlar ne yapsın!!!!!!!!
Hastane desen on dakika, eczane desen on dakika, çocuğun mu var, yüksek ateşte ishalde kusmada zaten hemen doktora koşuluyor, peki niçin bu panik o zaman? bütün bu imkanları olmayanlar için tehlike varken, panik yapmak yerine, o insanlara gerekli teçhizat temin edilse, bunun yolları aransa, kampanyalar düzenlenip oralara gidilip insanlar bilgilendirilse daha işe yarar bir iş yapılmış olmaz mı??
Bilemiyorum bu duygusallık daha nereye kadar gidecek...hiçbir faydası olmayan, insanların objektif düşünmelerini engelleyen en büyük şey bu duygusallık....
İşe yarar bir şey yap, işe yarar bir fikir üret.. endişe, panik, korku.. nereye kadar yaşayacaksın ve yaşatacaksın???
Pin It

2 yorum:

  1. Ben bu domuz gribini anlamıyorum henüz. Pek çok habere karşı artık güvenim kalmadığı için, domuz gribinin de herhangi bir grip çeşidi olduğunu ve tedavisinin mümkün olduğunu düşünüyorum. Tabi bu konuda geçerli bir kaynaktan bilgim yok. Ama her dönemde bu tip salgın korkusu etrafa yayılıyor ve sonuçta ciddi birşey olmuyor neyse ki. Bunun da bir sebepten birileri tarafından yayıldığını düşünüyorum.. Kuşkucu yaklaşıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Dünyada artık dev güçler haline dönüşmüş ilaç şirketlerinin böyle virüsleri yaydığı hep söylenir. Aşılar, ilaçlar satılsın diye..
    İnsanlık ne halde. Kendi kendimize yaptığımıza bakın.. Tek bir dünyamız var, herkes onun üzerinde yaşıyor ama birlik bilinci olmadığı zaman parçalama bilinci oluyor.
    Öğrenicez bi gün..

    YanıtlaSil