21 Aralık 2009 Pazartesi

Vavien


















Haftasonu Vavien'i izledik. Ben çok beğendim. Engin Günaydın, Binnur Kaya ve İlker Aksum'u aynı filmde görmek çok güzel.
Filmde bir mesaj kaygısı yok. Karmaşa yok. Sürükleyici. Senaryo güzel, görüntüler güzel.

Bazı sorular sordum çıktıktan sonra:
-- spoiler -- :)
Mesela o kablonun üzerine gidilmedi...
Polis kapının nasıl açıldığını sorgulamadı...
-- spoiler --
Ama herhalde bu sorular sorulsaydı, filmin polisiye yönü gelişecekti. Bunu yapmayı özellikle istememiş olabilirler diye düşündüm...

Beni oyuncular ve sadelik cezbetti...

İlker Aksum'un rolü çok azdı. Ve çok başarılıydı. Sırf o sahne için fotoğrafını eklemek istiyorum.














Buarada fotoğrafı ve posteri buradan aldım.
Ben güzel film izleyince çok mutlu oluyorum ;) ...
Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder