14 Ağustos 2009 Cuma

Akıp Giden Seneler...

Bugün dönüp on sene öncesine bir baktım da, o zamanlar çok merak ederdim 10 sene sonra ben ne halde nerelerde olacağım diye.. bu kadar değişebileceğimi düşünemezdim.. olaylara bakışım, duygularıma bakışım, dünyayı değerlendirişim, herşeyim o kadar değişmiş ki..
Olayın içindeyken bu kadar net göremiyorsunuz ama etkisi geçince, hele de üzerinden yıllar geçince, o kadar açık gözüküyor ki bazı şeyler..
Aynı olayları tekrar yaşasam aynı tepkileri mi verirdim? Kesinlikle hayır.. Değiştiğimi buradan anlıyorum zaten..
Eskiden yaşadığım ve olağanüstü duygusal hallerde kendimi oradan oraya attığım, günlerce ağladığım, yaşamdan bile koptuğum olaylara, zamanlara, şu yaşımda hafifçe gülümsüyorum o kadar.. o gülümsemenin içinde o kadar çok şey anlatıyorum ki aslında.. Bu idrakimle o zamanlara geri dönsem, o durumları bambaşka bir şekilde yaşardım.
Ama o zamanki idrakim olsa yine aynı şeyleri yaşayacağımı biliyorum. Çünkü yaşamadan şu anki ben olamazdım.

Bugün de merak ediyorum 10 sene sonra ne durumda olacağım?
:)) şu anki ben olmaktan çok memnunum, eminim o zamanki ben olmayı da çok seveceğim...
Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder