7 Ağustos 2009 Cuma

Bir Cuma öğleden sonra

Cuma öğleden sonra çalışmaya çalışan biri olarak aklımdan geçenler:

- Büyük çanta kullanmak anlamsız ama seviyorum işte. Aradığımı bulamıyorum ve bazen çok ağırlaşıyor ama ne yapabilirim ki di mi :) . Tokamı çantamın biryerlerine koyduğumu biliyorum ama bulamadım!
- Bence tofitaları daha ekşi yapsınlar. Fazla meyve yemeyen biri olarak meyveli ekşi şeyleri seviyorum :) Mesela erik pestili.. mmm yakında.
- Bitirmem gereken işe başlasam mı ? Konsantre olmama engel tüm ekranları kapatıp başlamalıyım...
- Neden saatimi takmıyorum ki ? Saatimi çantamda taşımam ilginç bir durum kabul ediyorum.
- Biraz su içeyim. Günde minimum 2 litre su içmeliyim.. meli malı..
- Twitter.
- Bir de karşımda Calcium tablet duruyor. Arasıra içerim belki diye...
- Çalışmak için az vaktim kaldı.. Blogger elveda.
- Akşam dışarı çıkmak için enerjim yok ama planım var.
Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder